Convocatòries | APGCC

Data de publicació: 07-04-2026

Convocatòria d'Assemblea General 2026 + Visita

Dimarts 21 d'abril a la Fundació Joan Brossa
Data de publicació: 07-04-2026
Coincidint amb l'Assemblea General Ordinària de l'APGCC, hem organitzat una visita guiada exclusiva per a les persones sòcies a la Fundació Joan Brossa, un equipament polièdric i interdisciplinar del barri de La Ribera dedicat a l'experimentació i l'estudi de nous llenguatges expressius. 

La cita serà el dimarts 21 d'abril a la Fundació Joan Brossa (Carrer Flassaders, 40, Barcelona), amb els següents horaris:

- 17:00h: acollida de persones assistents i visita a la Fundació Joan Brossa
- 17:45h: inici de l'Assemblea General en segona convocatòria 
D’acord amb els Estatuts, l’Assemblea quedarà vàlidament constituïda en segona convocatòria sigui quin sigui el nombre de persones assistents.

Ordre del dia:
Aprovació de l’acta de l’assemblea anterior
Tancament de l’exercici 2025 i aprovació del pressupost 2026
Assoliments 2025 i explicació de l’any
Reptes i línies d’actuació per al 2026, seguint el Pla de Mandat de la nova Junta Directiva 2026-2029
Esmenes de l’APGCC a la Llei de Drets Culturals
Torn obert de preguntes

Aprofitem per recordar-te que l'Assemblea és l'espai de trobada principal de les persones sòcies, on a més de veure'ns i conèixer-nos, tenim l'oportunitat de debatre i decidir sobre l'activitat de l'associació. Tenim ganes de trobar-t'hi. Vens?

Tags: