El XOC és una trobada de professionals de la gestió cultural per a treballar, crear i imaginar el sector des d’una perspectiva compartida. Des de 2001 l’Associació de Professionals de la Gestió Cultural organitza un Simposi sobre la professió que des de 2015 pren forma com a XOC (Xarxa Oberta i Comunitat). Des de 2019 es canvia el format convertint-lo en una jornada diferent, disruptiva i participativa, on s’aprèn i es comparteixen les últimes tendències en gestió cultural. L’any 2024 el XOC es transformà per donar pas als MICROXOCS, trobades professionals de menor durada, però celebrades amb major assiduïtat, que l’APGCC impulsa en diversos moments de l’any dins de la seva programació d’activitats. El 2026 fem una primera trobada professional que permet activar una comunitat territorial vinculada a l'APGCC.
Dimarts 22 de setembre a les 17.00 h al Viver de Salt (Carrer Sant Antoni, 1 - 17190 Salt, Girona)
Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió. Normalment, s'envia entre 6 i 24 h abans de l'inici de la formació.
Les activitats online normalment s'imparteixen de manera virtual a través de la plataforma Google Meet. En cas que no sigui aquesta aplicació, s'especificarà la plataforma a la informació del curs.
En cas que l'aplicació s'imparteixi amb Google Met, no cal instal·lar-te res si et connectes a través de l'ordinador. T'enviarem un enllaç per correu electrònic i només t'hi has de connectar. Només en cas que et connectis a través del mòbil t'hauràs d'instal·lar l'aplicació de Google Meet o GMail prèviament.
Per a les formacions online recomanem sempre disposar de càmera i micròfon per a connectar-se a les sessions. Tot i que no és obligatori, és més fàcil per a la persona que imparteix la formació empatitzar i connectar amb les cares que amb una pantalla negra. El micròfon acostuma a estar mutejat i només caldrà que l'obris per a intervenir.
En cas que hagis assistit a la totalitat del curs, un cop finalitzat, pots sol·licitar a través de correu electrònic un certificat d'assistència de la formació, on s'especifiquen les dates, el títol de la formació i el número d'hores.
Habitualment les activitats presencials es realitzen a Barcelona, al CERC (Centre d'Estudis i Recursos Culturals), al carrer Montalegre 7. Si no es realitza en aquest espai s'indicarà a on al cos de la descripció
La informació pràctica de cada formació, inclòs l'enllaç de connexió de les formacions onlines, s'envia el dia abans de l'inici del curs